کادوهای تبلیغاتی

کادوی تبلیغاتی چیست؟

وقتی شما یک شرکت , فروشگاه , کارخانه دارید , اصلا کسب و کاری دارید نیاز دارید در مناسبت های مختلف هدایایی را به مشتریان وفادار , مشتریان خوش حساب ,مشتریان بالقوه , و یا حتی کارمندان برتر خود بدهید . تا به نوعی از آنها قدردانی کنید و آنها را برای ادامه فعالیت راغب کنید.یا از کارمندان نمونه تان که در کسب و کار شما با دلسوزی مشغول فعالیت هستند انگیزه مضاعف دهید .یا در نمایشگاه تخصصی خود شرکت می کنید  و احتیاج دارید به بازدید کنندگان و مشتریان  خود که به شما سر می زنند هدیه ای بدهید ..

ماندگاری کادو در ذهن مشتریان بیشتر از تخفیف است.

آیا کادوی تبلیغاتی واجب است؟

با توجه به تبلیغات گسترده و شدید شدن رقابت میان هر نوع کسب و کاری شما نیاز دارید سرمایه های کسب و کار خود را که همان مشتریان شماهستند حفظ کرده و به تعداد آنها نیز بیفزایید.پس از هر روشی بایداستفاده کنید .چون رقیبان شما نمی ایستند .

یکی از وظایف بسیار مهم بخش فروش هر مجموعه ای ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه و همچنین ایجاد حس دوستانه و روابط حسنه بامشتریان بالفعل می باشد. و چه چیزی بهتر از اینکه به مناسبت های مختلف به آنها کادویی هر چند کوچک بدهید و این حس را به انها القا کنید که به یاد انها هستید.

و یا اینکه به کارمندان زن خود در روز زن هدیه ای بدهید , یا در روز مهندس , روز کارگر  و….و شاهد چند برابر شدن انگیزه و عملکرد پرسنل خود خواهید شد.

کادوی تبلیغاتی هزینه نیست , اگر درست و با سلیقه انتخاب شود!!!

کادوی تبلیغاتی شامل چه چیز هایی می باشد؟؟

ساده ترین و ارزان ترن راه این است که سری به خیابان ظهیرالاسلام بزنیدو کادوی تبلیغاتی خود را تهیه کنید , که در نهایت سر رسید, دفتر یادداشت , جاسویچی , لیوان , خودکار و ….. می توانید ابتیاع نمایئد.

ولی آیا تنها خرید کادوی تبلیغاتی صرف خرید کادوست ,خودتان فرض کنید از محل کارخود یا شرکت که با آن خرید و فروش دارید یک سر رسید یا خودکار بگیرید  که در میان خیل خودکارها و سر رسید ها گم شود یا کادویی بگیرید که وقتی خانه رسیدید به خانوادتان نشان دهید , همیشه جلوی چشمتان باشد , یا حتی قابل استفاده همسرتان باشد .کدام یکی بیشتر به یادتان می ماند؟؟؟؟

جوابتان مشخص است , پس صرف خرید و ارسال کادو نیست , این کادو باید حس خوبی را در مشتری شما ایجاد کند و علاوه بر این ماندگاری نیز داشته باشد .پس مشتریان خود را گلچین کنید , وقت بگذارید کادوی مناسب انتخاب کنید یا اگر وقتش را ندارید این وظیفه خطیر را به کسی بسپارید که وقت و از همه مهمتر سلیه اش را دارد .

تعداد کمتر ولی با کیفیت تر بخرید!!!

باید و نباید های کادوهای تبلیغاتی

  • به جنسیت کادو گیرنده ها دقت کنید و یا سعی کنید کالایی رو بخرید که قابل استفاده هر دو جنسیت باشد
  • سراغ کالاهای بی کیفیت نروید , کادو می تواند قیمت کمی داشته باشد , ولی کیفیت بالایی داشته باشد مثل کاسه های سفالی که برای شب یلدا گزینه عالی هستند یاقیمت حدودا ۶۰۰۰ تومان
  • جنسی را بخرید که تاریخ مصرف نداشته باشد و قابلیت مصرف طولانی مدت را داشته باشد , پس سر رسیدو تقویم و… را فراموش کنید
  • بسته بندی را فراموش نکنید , کادوی شما هر چند زیبا و نفیس باشد ولی بدون بسته بندی مناسب در نگاه اول احساس خوبی ایجاد نمی کند
  • هزینه ارسال را هیچ گاه به عهده کادو گیرنده نیندازید.
  • سراغ کادوهای روتین و تکراری بازار نروید چون فقط اصراف پوب و نگرفتن نتیجه است
  • در قبال دریافت کالا , تقاضای چیزی را از کادوگیرنده مثل پر کردن فرم , ….. نداشته باشید.

با افراد خوش سلیقه همیشه مشورت کنید

 نقش کادوکارت در کادوهای تبلیغاتی

  • تامین کادوهای بسیار زیبای دست ساز و منحصر به فرد
  • قابلیت تحویل کارت هدیه کادوکارت و واگذاری انتخاب هدیه به خود کادوگیرنده
  • بسته بندی زیبا و منحصر به فرد مخصوص کادوکارت
  • قابلیت ارسال با هزینه مناسب برای کلیه کادوگیرندگان در سراسر ایران
  • استفاده طولانی مدت و بدون تاریخ مصرف برای کلیه کادوها
  • قابلیت تامین تعداد زیاد کادوها در کوتاهترین زمان ممکن
  • ارسال سوپرایز های رایگان برای مشتریان شما