فروشگاه هاي اينترنتي يا واسطه خريد؟؟؟؟

در عصر حاضر به علت مشغله زياد و مشکلاتي مانند ترافيک , کمبود جاي پارک , تنوع کالاها , قيمت هاي متفاوت انسان آسان خواه را به سمت راه حل ساده سوق داده است و در رابطه با خريد , خريداينترنتي و از راه دور گزينه جالبي است.ولي فروشگاه اينترنتي چه کاري انجام مي دهند؟در مرحله اول انواع فروشگاه هاي اينترنتي را بررسي مي کنيم:

فروشگاه هاي اينترنتي مستقيم :

اين فروشگاه ها خود يا وارد کننده هستند يا توليد کننده ,و به طورکلي خودشان داراي انبار جنس هستند و در حقيقت فروشگاه اينترنتي راه انداخته اند براي عرضه کالاهايشان .

مزيت : دست اول هستند و شما مستقيم از فروشنده خريد مي کنيد.

معايب : به علت سختي هاي تامين و انبار و… کالا معمولا تنوع کالاهايشان محدود است .

در اينترنت شناخته شده نمي باشند و تبليغات آنچناني هم ندارند.

 فروشگاه هاي اينترنتي غير مستقيم :

اين فروشگاه ها خودشان داراي انبار کالا نمي باشند و تنها نقش واسطه را ايفا مي کنند که نمونه هاي شاخص انها مي توان از ديجي کالاي چند سال پيش و فروشگاه باميلو نام برد

مزيت : داراي تنوع کالا و برندهاي گوناگون مي باشند.

با توجه به رقابت تامين کنندگان اصلي همواره قيمت ها مناسب و رقابتي مي باشد و جشنواره هاي مختلف فروش برگزار مي گردد.

در اينترنت شناخته شده هستند و تبليغات مداومي در اينترنت دارند و جهت جلب رضايت مشتريان سعي بر حفظ کيفيت کالا ها و خدمات دارند.

 با تفاسير فوق مطمئنا خريد از فروشگاه و به اصطلاح هايپر مارکتي که تنوع کالايي و خدمات بهتري دارد منطقي تر مي باشد.شما ترجيح مي دهديد تا از يک فروشگاه زنجيره اي خريد کنيد يا هر قلم کالايتان را از مغازه اي خريد کنيد.؟؟

فروشگاه هاي اينترنتي نوع دوم با جمع اوري مجموعه از اقلام و بند هاي گوناگون شما را از طرف کردن با فروشنده اي که نمي شناسيد ونمي تواند به گارانتيشان اعتماد کنيد نجات مي دهند و در عوض با گارانتي کردن و تضمين تعويض و عودت کالاها خيال شما را از خريد اينترنتي راحت مي کنند.

About گروه مقاله نویسی کادوکارت

در کنار کمک به تولد مجموعه کادوکارت , نوشتن جز دغدغه های همیشگی ایشان می باشد.

پست هاي مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *